بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تولید محتوای موفق چگونه است؟

 تولید محتوای موفق چگونه است؟

شاید در ابتدا فرآیند تولید محتوا به نظر آسان بیاید، اما باید در نظر داشته‌باشید بدون انجام فعالیت‌های هدف‌دار و مستمر و دانش کافی، هرگز ترافیک، لینک‌ها و اشتراک‌های شبکه‌های اجتماعی را دریافت نخواهید‌کرد. باید بدانید، در استراتژی تولید محتوا، نکته‌ای که حائزاهمیت می‌باشد این است که محتوای وب‌سایت شما باید متمرکز بر رفع نیا‌زهای مخاطبان باشد. در این پست، قصد داریم فرایند تولید محتوای موفق را به اشتراک بگذاریم.


 اصول موفقیت در تولید محتوا

تقریبا تمامی کسب و کارهای آنلاین دارای محتواهایی می‌باشند که با محصول و خدمت‌شان ارتباط دارد .با این حال شما باید توجه داشته‌باشید که تمام این کسب و کارها با وجود تلاشی که انجام می‌دهند در بازاریابی محتوا موفق نمی‌باشند. اما نکته مهم در این است که تفاوت‌ها در چیست؟ چرا یک کسب و کار موفق به بازاریابی محتوا می شود، در حالی‌که یکی دیگر از آن شکست می‌خورد؟

هر محتوایی به چنج جزء اساسی نیاز دارد. اگر محتوای آنلاین را بدون استفاده از این پنج عامل در نظر بگیرید، ممکن است تلاش‌های بازاریابی محتوا به همان اندازه که شما می‌خواهید، موفق نباشد. این اصول عباتند از:


تحقیق برای کلید واژه مناسب

تعریف کلید واژه یک جنبه بسیار مهم است اگر درحال تولید محتوا هستید بدون این‌که کلمات کلیدی مورد تقاضای آن را بشناسید این کار دقیقا مانند عکس‌برداری در تاریکی است.

تحقیق در زمینه کلمات کلیدی به شما چندین دیدگاه را می‌دهد که می‌تواند به شما در زمینه محتوا و بازاریابی آنلاین کمک کند. به‌طور مثال: تحقیقات کلیدی به شما می‌گوید که مخاطب شما در واقع چه چیزی راجستجو می‌کند و می‌توانید کلمات کلید ی مورد نظر آن‌ها را پیدا نمایید نه آنچه که فکر می‌کنید آن‌ها در جستجوی آن هستند.

تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقیبان می‌تواند به شما در شناسایی کلمات کلیدی که اکثر ترافیک را به وب‌سایت رقبا خود هدایت می‌کنند، کمک نماید. پس از شناسایی این کلمات کلیدی، می‌توانید قطعات محتوا را بهتر ایجاد کنید. در اغلب موارد، تحقیقات کلید واژه به شما کمک می‌کند نقشه راه آینده‌ای را که در آن شما باید به‌عنوان یک شرکت سر بزنید، شناسایی کنید. شما می‌توانید روند اولیه، موضوعات داغ و سوالات مهم را که می‌تواند به برخی از فرصت‌های تجاری فوق‌العاده منجر شود، شناسایی کنید.

پس قبل از این‌که هر محتوایی را ایجاد کنید، رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید، استراتژی کلمه کلیدی خود را بررسی کنید، کلمات کلیدی مهم را شناسایی کرده و محتوای عمیق با ارزش در اطراف آن کلمات کلیدی و تم‌ها ایجاد کنید. به جای تیراندازی در تاریکی و این‌که امیدوار باشید که مردم برای آن‌چه که شما نوشته‌اید را جستجو کنند، مطمئن شوید و تلاش‌های خود را هدایت کنید تا جایی که بیشترین پاداش را به‌دست آورید.


درک مخاطبان هدف شما

شاید یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازاریابی محتوای موفق باشد، اما بسیاری از آن‌ها به‌سادگی آن را نادیده می‌گیرند. شناخت مشتریان هدف قبل از تولید محتوا به شما این کمک را می‌کند تا بدانید که مخاطبان مورد نظر و مشتریان بالقوه‌ی شما چه کسانی هستند و به دنبال چه چیزی به وب‌سایت شما می آیند و چگونه می‌توانند به کسب و کار شما کمک نمایند.

علاوه بر این، مهم است که مخاطبان موردنظر خود را براساس اهداف خدمات خود تقسیم کنید و سپس محتوا را برای هر یک از دسته‌های مورد مخاطب خود ایجاد کنید. به‌عنوان مثال، اگر اخیرا یک محصول جدید را راه‌اندازی کرده‌باشید، ممکن است بخواهید چند قطعه محتوا را برای مرحله آگاهی ایجاد کنید. به طور مشابه، اگر شما در حال حاضر محصولی دارید که مردم آن را می‌شناسند ، ممکن است بخواهید محتوا را برای یک مرحله بعد از مراحل فروش ایجاد کنید. همچنین لازم به ذکر است که شما باید گروه‌های خاصی از افراد با انواع مختلف کلمات کلیدی را جداگانه و هدف قرار دهید. هدف کلمه کلیدی می تواند به شما کمک کند که افرادی را که در مراحل مختلف مراحل فروش و یا استفاده از خدمات شما قرار دارند، جدا نمایید.


 ساختار

پس از شناسایی صحیح کلمات کلیدی، باید ساختار مناسب برای پست وبلاگ خود را مشخص کنید.برای انجام این کار، شما باید به تعدادی از سوالات پاسخ دهید، از قبیل:

·       این پست چه میزان کاراکتر و یا پاراگراف خواهدداشت؟

·       چند عکس می‌خواهم استفاده کنم؟

·       آیا من یک نمودار مناسب دارم که به‌همراه پست قرار دهم؟.

·       آیا می‌توانم یک ویدیو داشته‌باشم؟

به غیر از موارد طولانی و بصری، شما همچنین باید مطمئن شوید که پست وبلاگ به‌طور منظم ساختار یافته و به چندین زیرمجموعه (برچسب های H2 و H3) تقسیم شده‌است. علاوه بر این، حواس‌تان به استفاده از جملات کوتاه‌تر و ایجاد پاراگراف‌های کوتاه‌تر برای حفظ سطح تعامل بالاتر باشد.

 


لینک ها

زمانی‌که از لینک‌ها صحبت به میان می‌آید اولین چیزی که به آن فکر می‌کنیم بک لینک‌ها از سایر وب‌سایت‌ها می‌باشد این درحالی است که لینک‌های داخلی که در اختیار شما می‌باشد نقش بسیار مهم و اساسی در تولید محتوای با ارزش ایفا می‌نمایند.

صفحات برتر جستجوگر خود را شناسایی کنید و پیوندهای داخلی را به پست جدید وبلاگ خود که سعی در رتبه‌بندی آن دارید، ایجاد کنید. تلاش برای ایجاد ارتباط میان قسمت‌های مختلف وب و ایجاد لینک داخلی به مطالب جدید تر می تواند در seo سایت شما نقش اساسی برعهده گیرد.


تبلیغ محتوا

دنیای بازاریابی آنلاین امروز پر از محتوا است. چگونه پست خود را از هزاران پست دیگر وبلاگ برجسته می کند؟ پاسخ این سوال در ترویج مطالب است.

ترویج محتوای فعال در حال حاضر بخشی جدایی‌ناپذیر از بازاریابی محتوای موفق است. هنگامی‌که یک بخش عالی از محتوا را منتشر می‌کنید، مطمئن شوید که به افراد مناسب ارسال می‌گردد. بخشی از مکالمات مربوطه باشید و ببینید آیا می‌توانید یک لینک را به پست جدید وبلاگ خود بیفزایید. شما همچنین می‌توانید از انجمن‌های صنعت برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید.

 

موفق‌ترین تولید محتوا، باید حداقل یکی از این سه موارد زیر را داشته‌باشد

داستان: اگر نوشته‌ی شما قصه‌ای قوی داشته‌باشد، بیشتر احتمال دارد که توجه مخاطبان را جلب کند، حتی ممکن است توسط وب‌سایت‌های اصلی به اشتراک گذاشته‌شود.

داده‌ها: اگر داده‌های منحصربه‌فرد و یا داده‌هایی که به‌صورت جداگانه تفسیر شده‌اند را به‌کار ببرید، توجه مخاطبان زیادی را جلب خواهید‌کرد.

شکل ظاهری: گاهی اوقات تولید محتوا نگاه بصری خیره‌کننده‌ای دارد، می‌تواند قدم مثبتی برای تولید لینک و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی داشته‌باشد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده