بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا می دانید با رعایت چه نکاتی در سئو می توان شانس موفقیت بیشتری داشت؟

 آیا می دانید با رعایت چه نکاتی در سئو می توان شانس موفقیت بیشتری داشت؟

همانطور که اطلاع دارید هر علمی دارای قوانین خاص مربوط به خود می باشد که از طریق رعایت نکات مربوطه می توان به تمامی اصول آن وارد شد. شاید در دنیای مجازی و علومی که دارای تغییرات بیشتری هستند بتوان تأثیرات مستقیم این امر را با وضوح بیشتری درک کرد. با توجه به اینکه سئو یک علم نو می باشد و پویایی فوق العاده ای دارد، مدیران و نویسندگان سایت تلاش بالایی برای فراگیری جنبه های مختلف آن از خود نشان خواهند داد.

اگر شما هیچگونه آشنایی با سئو نداشته باشید می توان با تعریف مختصری که در ذیل به آن اشاره می شود تا حدی با کاربرد و معنای آن ارتباط برقرار کنید:

به طور کلی سئو مجموعه قوانینی می باشد که سبب افزایش رتبه بندی سایت در موتور های جستجوگر در اینترنت می شود و میزان بازدید سایت را افزایش خواهد داد.


اهمیت به مخاطبان از نظر سئو

یکی از موضوعات مورد توجه در سایت از نظر سئو برای تولید محتوای کاربردی اهمیت دادن به مخاطبان است. در واقع محتوای یک سایت بر پایه عنوان آن نگارش می شود. محتوا نیز با توجه به عنوان و نیاز مخاطبان باید در اختیار آن ها قرار گیرد. همیشه فراگیری موضوعات جدید و یا برای مثال آشنایی با ویژگی های جدید یک محصول برای مخاطب جذاب جلوه می کند.

اینکه کاربران برای ورود به سایت شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند، میزان اطلاعات مخاطب از محصول مورد نظر برای فروش در سایت های تجاری و چگونگی برقراری تعامل با او، همگی جزو نکات قابل اهمیت هستند که باید توجه زیادی به آن داشت.


بکار بردن کلید واژه های کوتاه یا طولانی؟

بسیاری از نویسندگان سایت ها به این موضوع می اندیشند که از چه نوع کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنند تا بتوانند بر میزان بازدید سایت تاثیرگذار باشند. کلید واژه ها در واقع کلمات پر تکراری هستند که در موتور های جستجوگر توسط کاربران سرچ می شوند. در یک تجزیه و تحلیل ساده می توان به راحتی به این نتیجه رسید که کلید واژه های کوتاه تر جذب مخاطبان بیشتری در گوگل دارد اما نکته حائز اهمیت اینجاست که آیا فقط ورود یک کاربر به سایت اهمیت دارد یا ارتباط برقرار کردن با او؟

مسلماً یکی از اهداف اولیه و اصلی نحوه برقراری یک ارتباط خوب با مخاطب است. در سایت های تجاری تبدیل شدن مخاطب به یک مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. درست است که همیشه کلید واژه¬های کوتاه¬تر سبب افزایش بازدید از سایت می شود اما در نظر داشته باشید که کلید واژه های طولانی در تبدیل نمودن کاربر به مشتری واقعی نقش سودمند تری خواهد داشت.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده