مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا بازاریابی محتوا انجام دهیم؟

 چرا بازاریابی محتوا انجام دهیم؟

با تبدیل شدن بازاریابی محتوا به عنوان جریان اصلی بازاریابی اینترنتی و سئو در سال های اخیر شما احتمالاً درباره آن چیزهایی را شنیده اید. همه میگویند محتوا پادشاه است اما شاید هنوز واقعاً ندانید محتوا چیست، بازاریابی محتوا چیست، و چگونه می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند.

هر چند سال یکبار یک روند یا تاکتیک جدید برای رتبه گرفتن در گوگل به وجود می آید. شما نباید این روند را با بازاریابی محتوا اشتباه بگیرید، زیرا بازاریابی محتوا راه اثبات ‌شده آینده به منظور بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو خواهد بود.

در بازاریابی دیجیتالی نوشتن عبارات کوتاه در محتوای اصلی باعث افزایش رتبه و دیده شدن وب سایت توسط موتور جستجوگر می شود. همچنین برای افزایش اعتبار و برند سازی می توانید منبع اطلاعاتی معتبری در زمینه مورد نظر خود بسازید.


بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا تولید و توزیع محتوای غیر تبلیغی بر روی سایت شما است. محتوایی که به صنعت شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را روانه وبسایت خود کنید. مشتریان بیشتری را حفظ نمایید، و نرخ تبدیل آنها را افزایش دهید.

 تولید محتوا برای سایت و صفحات مجازی را باید به شیوه ای به انجام رساند که در بین محتوای های دیگری که در اینترنت، صفحات وب و صفحات مجازی قرار دارد متمایز باشد و بتواند نظر بازدید کننده های بسیاری را به خود جلب کند پس بهتر است درباره باید ها و نباید های انجام تولید محتوا بیشتر بدانید.


در بازاریابی دیجیتالی نوشتن عبارات کوتاه در محتوای اصلی باعث افزایش رتبه و دیده شدن وب سایت توسط موتور جستجوگر می شود. همچنین برای افزایش اعتبار و برند سازی می توانید منبع اطلاعاتی معتبری در زمینه مورد نظر خود بسازید.

به چه دلیل بازاریابی محتوا انجام می دهیم؟

محتوای شما باید انقدر عالی و مفید باشد تا مخاطبان از طریق شبکه های اجتماعی آن ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و محتوای شما در سایت های دیگر نیز نقل شود.دلایل بسیار زیادی برای انجام بازاریابی محتوا وجود دارند. اما تعداد اندکی از آنها به کسب و کار شما مربوط می‌شود. این دلایل می‌توانند اهداف سازمانی برای بازاریابی محتوا باشند.

در اینجا آگاهی از برند اصلی‌ترین هدف است. همچنین باید بدانید که رقبای شما نیز دارند همین کار را می کنند، لذا شما مجبور به انجام این کار هستید. حتی اگر آنها این کار را نمی‌کنند، چه بهتر که از آنها پیشی گرفته و فراتر از آنها عمل کنید.

 از این طریق شما لینک ورودی به دست می آورید، این همان جایی است که اثرات سئو (seo) خود را نشان می‌دهد، زیرا این سیگنالها به گوگل نشان می دهند که شما اعتبار بیشتری دارید و در صنعت خود یک متخصص هستید.


 لذت کشف را از خود نگیرید!

باید برخی اوقات قوانین و هنجارها را بشکنید. شما یک ربات تولید محتوا نیستید! روی سعی و خطا سرمایه گذاری کنید. پنجره های جدیدی را به روی خود بگشایید! اجازه دهید مخاطبان شما نیز چیز های جدیدی را تجربه کنند. ضمننا شما در یک مغازه‌ی کوچک شکلات‌سازی نمی‌توانید کار صادرات شکلات انجام دهید. اهداف و انتظارات شما باید با نوع تولید محتوای شما همخوانی داشته باشند. اگر قصد فروش یک محصول را دارید بهتر است انتظارات شما از تولید محتوا، فروش بهتر و بیشتر آن محصول باشد. به همین سادگی.

بنابراین گوگل برای اصطلاحات و کلمات کلیدی مرتبط با این محتوا رتبه بالاتری را به شما خواهد داد. دیگر دوران لینک سازی برای گرفتن بک لینک تغییر کرده است. بهتر است دست به کار شده و تولید محتوای با کیفیت را شروع کنید.


برای آنان که تیزبین و دغدغه مند هستند!

یک بازاریاب محتوایی باهوش باید بداند که مطالعه و تحقیق کافی حول یک موضوع بخش اساسی فرایند تولید محتوا می‌باشد. اگر مخاطب متوجه شود که بیشتر محتوای تولید شده در یک وبلاگ نادرست و اشتباه است تاثیر منفی بر وجهه‌ و اعتبار آن شرکت خواهد داشت و مسلما در میزان فروش و استفاده از خدمات شرکت نیز تاثیر خواهد گذاشت.

برای این که یک کسب و کار پیشرفت داشته باشد باید تمرکز خود را بر روی برطرف کردن نیازهای مخاطبان بگذارد. یکی از این کارها تولید محتوای هدفمند و اطلاعاتی نظیر ویژگی‌های محصولات و نقد و بررسی‌هایی می‌باشد که مخاطبین به دنبال آن هستند. این‌ها صرفا برخی از مواردی هستند که در محتوای یک برند باید به چشم بیایند. متذکر میشویم ارتباط با مخاطب را فراموش نکنید بگذارید احساس صمیمت بین شما ایجاد شود و بتواند نظر خود را ارائه کند و از شما حس اعتماد دریافت کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده